4.1.1. Nauka jazdy. Co można robić w pracowni?
4.1.2. Od liczydła… krótko o historii komputera
4.1.3. Nie tylko procesor. O tym, co w środku komputera i na zewnątrz
4.1.4. Systemowe operacje i szczotka. O systemach, programach i plikach.

4.2.1. Wiatr w żagle. Zwielokrotnianie obiektów
4.2.2. W poszukiwaniu nowych lądów. Praca w dwóch oknach
4.2.3. Ptasie trele. Wklejanie zdjęć i praca z narzędziem Tekst
4.2.4. Nie tylko pędzlem. Pisanie i ilustrowanie tekstu – zadanie projektowe

4.3.1. W sieci. Wstęp do Internetu
4.3.2. Nie daj się wciągnąć w sieć. O bezpieczeństwie w Internecie
4.3.3. Szukać każdy może. O wyszukiwaniu informacji w Internecie i korzystaniu z nich

4.4.1. Pierwsze koty za płoty. Wprowadzenie do programu Scratch
4.4.2. Małpie figle. O sterowaniu postacią
4.4.3. Niech wygra najlepszy. Jak policzyć punkty w programie Scratch? 

4.5.1. Na skróty. O skrótach klawiszowych w programie MS Word
4.5.2. Idziemy do kina. Jak poprawnie przygotować notatkę o filmie?
4.5.3. Zapraszamy na przyjęcie. O formatowaniu tekstu
4.5.4. Kolejno odlicz! Style i numerowanie
4.5.5. Nasze pasje. Tworzenie albumu – zadanie projektowe